Απάντηση Καμπύλη σε Σκαντζό για τον δρόμο - «καρμανιόλα»: Οι υπηρεσίες της ΠΕ Αρκαδίας θα έπρεπε να είχαν κινηθεί πιο άμεσα

Τετ, 15/06/2022 - 21:56
Image
Image

Κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τετάρτη με θέμα το τι έχει γίνει από πλευράς Δήμου και κυρίως Περιφέρειας για τον δρόμο Άστρους - Λεωνιδίου προκειμένου να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα στη άσφαλτο, ο δήμαρχος Γιώργος Καμπύλης, αφού άκουσε τον αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Μανώλη Σκαντζό, επεσήμανε:

«Προσωπικά και ως δημοτική αρχή, προτεραιότητά μας είναι να μην ασχολούμαστε με το παρελθόν». 

Στη συνέχεια, τοποθετήθηκε επί του θέματος, λέγοντας ότι «αυτό που έχει αλλάξει, είναι η έντονη δραστηριότητα των καταστημάτων στον συγκεκριμένο δρόμο, η υπερβολικά αυξημένη όχληση. Έχουμε παρατηρήσει ότι όλα τα ατυχήματα η κύρια πηγή του κακού είναι όχι η μεγάλη ταχύτητα, αλλά η κάθετη διέλευση στον συγκεκριμένο δρόμο. Εμείς οφείλουμε ως θεσμικοί φορείς να διαφυλάξουμε την ασφάλεια στον δρόμο. Θα ξεκινήσω την ενημέρωση, και επισημαίνω ότι πέρα από τις αρμοδιότητες, οφείλουμε κι εμείς να πιέσουμε ο καθένας με τον τρόπο του να δώσουμε λύση.» 

«Θα ξεκινήσω στην ομόφωνη απόφαση του ΔΣ μετά το θανατηφόρο ατύχημα, να συνταχθεί έγγραφο προς το ΑΤ για την αστυνόμευση, κάθε χρόνο γίνεται ένα έγγραφο για αυτό τον λόγο. Εισήγηση τεχνικής υπηρεσίας, συντήρηση, διαγράμμιση. ύστερα από τη συνάντηση στις 25/8 συμφωνήθηκε η μελέτη από την ΤΥ του Δήμου για παρεμβάσεις στον δρόμο που εστάλη στην ΤΥ Περιφέρειας και αυτό το έργο ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2021. Παρότι κάποιοι θεωρούν ότι αυτό ήταν ένα έργο άνευ ουσίας, δεν έχουν δίκιο. Με αυτά τα ''μάτια της γάτας'' που τοποθετήθηκαν έχει μειωθεί αρκετά η ταχύτητα. Το να απομακρυνθούν οι αυθαίρετες κατασκευές, είναι αρμοδιότητα της ΠΕ Αρκαδίας. Στις 11/9/20 στείλαμε στην ΠΕ Αρκαδίας την απάντηση που λάβαμε από την Κτηματική Υπηρεσία. Στις 10 Μαΐου 2021, ήρθε η πρώτη αντίδραση από την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την απαλλοτριωμένη ζώνη. Μας ζητήθηκε να συμμετάσχουμε στη σύνταξη των τοπογραφικών, αλλά επισημάναμε ότι η Υπηρεσία μας θα συνδράμει με εργασία στο πεδίο, χωρίς να έχουμε αρμοδιότητα στη σύνταξη του τοπογραφικού. Από τότε δεν είχαμε πάρει απάντηση. Συνεχίσαμε την αλληλογραφία, για την αποτύπωση. Ύστερα από όλα αυτά και σε συνομιλίες που είχαμε με τον κ. Νίκα, στις 7 Ιουνίου 2021 του στείλαμε μια μελέτη που είχαμε εγκρίνει με ομόφωνη απόφαση στο ΔΣ από το 2017. Τέλος Ιουνίου 2021, εκεί έγινε αυτό με τη μελετήτρια που ανέφερε ο κ. Σκαντζός.

Έγινε μια συνάντηση Ιούνιο - Ιούλιο 2021, στα γραφεία της ΠΕ Αρκαδίας, ο κ. Λαμπρόπουλος τότε αντιπεριφερειάρχης ήταν εκεί, και ήταν και η συγκοινωνιολόγος, ήταν ικανοποιημένος ο κ. Νίκας και μας είπε να κάνουμε μια προμελέτη, για να εξετάσουμε πιθανές λύσεις για να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα.

Υπήρξε συζήτηση με τον τότε αντιπεριφερειάρχη. Έχει αλλάξει ο νόμος και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η υφιστάμενη υποδομή για τα φωτιστικά. Πρέπει να υπάρχει τσιμεντένια θωράκιση. Αυτό οδηγούσε στο ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να τοποθετηθούν φωτιστικά στα πλαϊνά του δρόμου. Έγινε μια πρόταση από την υπηρεσία να γίνουν φωτιστικά στη μέση. Συμφωνήθηκε η ΤΥ του δήμου να παράσχει στη συγκοινωνιολόγο στοιχεία, ακολούθησε τηλεδιάσκεψη, μας ζητήθηκαν συγκεκριμένα στοιχεία, και ακολούθησαν τρεις τηλεδιασκέψεις, καταλήξαμε στην πιθανότητα κατασκευής κυκλικών κόμβων, στη διασταύρωση του Παραλίου Άστρους, καθώς η σύγχρονη τακτική είναι αυτή. Και εκεί, με τα σχέδια που μας παρουσιάστηκαν, πειστήκαμε ότι με μία επιπλέον απαλλοτρίωση μπορεί να κατασκευαστεί. Η απαλλοτριωμένη ζώνη είναι απαραίτητη για να υπάρχει διάζωμα και δυνατότητα αναστροφής. Στη συνέχεια, μετέφερα τον προβληματισμό μου για την ευθεία του Παραλίου Άστρους, και ότι φοβάμαι ότι σε μερικά χρόνια θα έχουμε το ίδιο πρόβλημα και εκεί, θα γίνουν καταστήματα, η πρότασή μου ήταν να εξεταστεί αν υπάρχει δυνατότητα να γίνει μια παρέμβαση. Η απάντηση ήταν να γίνουν κυκλικοί κόμβοι, να μπουν διαζώματα, και να μην επιτρέπεται η κάθετη διέλευση. Είχαν γίνει συζητήσεις και συναντήσεις με τον κ. Νίκα, είχαμε δώσει όλο τον φάκελο, υπήρξε καθυστέρηση. Αυτό είναι το ιστορικό».

Μετά τη σημερινή σας δέσμευση, δεν εκτιμώ ότι υπάρχει κάποια διαφωνία, συμφωνούμε ότι έχουν γίνει όλες οι άμεσες ενέργειες, το παράπονό μας είναι ότι θα έπρεπε να είχαν κινηθεί πιο άμεσα οι Υπηρεσίες της ΠΕ Αρκαδίας, και χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι ο περιφερειάρχης από το 2021 είχε προτρέψει τον τεχνικό διευθυντή να απευθυνθεί σε τεχνικό σύμβουλο, προκειμένου να μας υποδείξει τις παρεμβάσεις.

«Ύστερα από τη σημερινή τοποθέτησή σας, θεωρώ ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα, αλλά θα παρακαλέσω να γίνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κακή συντήρηση ή ελλιπή σήμανση, αλλά σε παραβάσεις, και αυτές τις παραβάσεις πρέπει να αποτρέψουμε. Η οριστική μακροπρόθεσμη λύση είναι η δημιουργία νέου περιφερειακού δρόμου παράλληλα σε αυτόν που υπάρχει. Έχει γίνει ήδη ανάθεση, της έχουν δοθεί όλα τα στοιχεία, θα είμαστε σε επικοινωνία με τη συγκοινωνιολόγο, ώστε οποιοδήποτε στοιχείο να το χορηγήσουμε άμεσα». 

Σχόλια επισκεπτών

Θλιβεροι
Ούτε λίγο σόου δεν είναι άξιοι να κάνουν.
Κρίμα τα σακάκια.
Κρίμα τις υποσχέσεις περί σκισιματος από όλες τις πλευρές.
Χάσαμε δύο ώρες για να καταλαβουμε ότι την οποία εξευρεση λύσης θα την ρίξουμε στις καλενδες να περάσει και ο χρόνος μέχρι τις εκλογές μη θιξουμε και κανένα συμφεροντακι.
Κακομοιροι ψηφοφόροι με αυτούς που επιλέγουμε.

Μου αρέσει που είχε έρθει και ο Νίκας και είχε χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι για επίσπευση του έργου. Τι εννοούσε ο ποιητής όταν έλεγε επίσπευση. Καμιά δεκαριά χρόνια. Αλλά βλέπουμε τι γίνεται και στην παράκαμψη Δολιανών που όλο παρατάσεις δίνουν και τους φταίνει τρία χρόνια μετά οι προηγούμενοι. Μέχρι πότε θα φταίει για όλα ο Χατζηπετρής.

Ο νεός περιφερειακός γιατί χρειάζεται;Στον υπάρχοντα δρόμο το επίμαχο σημείο δεν μπορεί να διευθετηθεί;Η χάραξη νέου δρόμου απαιτεί πολλά χρήματα και πολύ χρόνο μα πάνω απ' όλα χωρίς ουσία

Προσθήκη νέου σχολίου

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.
katafigio