Πότε δεν μπορούν να αλλάξουν πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος οι καταναλωτές

Τρί, 27/09/2022 - 16:14
Image

Η ενεργειακή κρίση δείχνει τα δόντια της. Τα χρέη των πελατών των εταιριών ηλεκτρικής ενέργειας συνεχώς αυξάνονται, ενώ για πολλούς ο διακανονισμός είναι η μόνη «λύση».

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η κυβέρνηση αποφάσισε την ελεύθερη αλλαγή παρόχου, από μήνα σε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής αν διαπιστώσει ότι θα πληρώνει φθηνά το ρεύμα σε άλλον πάροχο από τον δικό του, μπορεί να αλλάξει εταιρία.

Βέβαια, το κατά πόσον στην πράξη λειτουργεί ο σχεδιασμός αυτός, είναι μια άλλη ιστορία.

Πάντως, οι πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματος ανησυχούν, καθώς βλέπουν τα χρέη να συσσωρεύονται.

Έτσι, το υπουργείο σε συνεργασία και με τη ΡΑΕ εξετάζει την αλλαγή στον κώδικα προμήθειας ώστε να μπει ένα «φρένο» στις μετακινήσεις για όλους όσοι έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, έχει προτείνει την εφαρμογή μιας βάσης δεδομένων την οποία θα διαχειρίζεται ο ΔΕΔΔΗΕ. Σε αυτήν θα διαχωρίζονται οι «κόκκινοι» από τους «πράσινους» πελάτες, δηλαδή εκείνους που διακανονίζουν ή πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους.

Πιο συγκεκριμένα, η ΡΑΕ προτείνει στην περίπτωση που παρέλθει άπρακτη και η δεύτερη κατά σειρά προθεσμία εξόφλησης λογαριασμού ρεύματος, τότε ο προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας να μπορεί να δώσει στον διαχειριστή εντολή για την απενεργοποίηση του μετρητή φορτίου λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Προσθήκη νέου σχολίου

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.
katafigio