Διαφημιστική καμπάνια για τα εμβόλια: 14,5 εκατ. ευρώ η «πίτα» - Πόσα θα δοθούν στα ΜΜΕ της επαρχίας

Δευ, 01/02/2021 - 19:00
Image

Μετά την «πίτα» των 20 εκατ. ευρώ που μοιράστηκαν στα μέσα ενημέρωσης για το «Μένουμε Σπίτι» και το «Μένουμε Ασφαλείς», σύμφωνα με το newmoney.gr η κυβέρνηση ετοιμάζεται να διαθέσει άλλα 14,5 εκατ. ευρώ για την καμπάνια του εμβολιασμού.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τ«η διανομή αυτή τη φορά θα την κάνουν δυο και όχι ένα media shop από τα πολύ μεγάλα, η Tempo και η Wavemaker. Η πρώτη περισσότερο sites και εφημερίδες και η δεύτερη τηλεόραση και ραδιόφωνο. Η Initiative που είχε κάνει την πρώτη καμπάνια δεν μετέχει, φρίκαραν οι άνθρωποι από το κράξιμο και είπαν το γνωστό «παιδιά, εμείς πήραμε, ευχαριστούμε πολύ, δεν θέλουμε άλλο!». Τα δημιουργικά της νέας καμπάνιας ανέλαβε η επίσης γνωστή διαφημιστική εταιρεία Newtons, για την οποία oι φήμες λένε ότι πληρώθηκε καλά για τη δουλειά της από Ίδρυμα, ως δωρεά προς το Κράτος, αλλά βέβαια λογικό είναι γιατί θα φτιάξει 4-5 τηλεοπτικά σποτς με ακριβές παραγωγές, οπότε έχει και έξοδα».

Ακόμα, όπως αναφέρει η στήλη, το 30% των χρημάτων θα διοχετευθεί σε ΜΜΕ της επαρχίας, δηλαδή 5 εκατ. ευρώ.

Προσθήκη νέου σχολίου

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.
katafigio