Η προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων της Βόρειας Κυνουρίας σε πρώτο πλάνο

Δευ, 14/05/2018 - 19:26
Image

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής συζητήθηκε ενδελεχώς κατά τη συνεδρίαση του ΔΣ Βόρειας Κυνουρίας τη Δευτέρα 14 Μαΐου. Το θέμα εισηγήθηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Χονδρολέος. Σμειωτέον ότι η προηγούμενη δαπάνη ήταν 33.000 ευρώ ενώ τώρα προτάθηκε ένα πλάνο για ψήφιση προϋπολογισμού 18.500 ευρώ.

Οι δράσεις, όπως εξήγησε ο εισηγητής αντιδήμαρχος, αφορούν: τουριστικό μάρκετινγκ και ανάπτυξη, δράσεις προβολής και διαφήμισης, δράσεις δημόσιες σχέσεις, επικοινωνία, δημοσιότητα και προβολή, διαχείριση τουριστικού υλικού στο Discover Kynouria, παραγωγή σποτ.

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Γιώργος Καμπύλης ζήτησε συγκεκριμένα πράγματα και συγκεκριμένες δράσεις, καθώς, όπως είπε, είναι υπερβολικό το ποσό και δεν ξέρει η αντιπολίτευση τι διαχείριση θα γίνει.

Υπερβολικό το ποσό, ό,τι και να γίνει.

Ο κ. Άγγελος Καμπύλης υπενθύμισε ότι είχε ψηφίσει «λευκό» όταν συζητείτο το θέμα. «Θεωρώ ότι η προσέγγιση του τουριστικού μας προϊόντος πρέπει να γίνεται με ένα μακρόπνοο σχέδιο. Δεν μπορώ να ψηφίσω όταν ένα πρόγραμμα προβολής σχεδιάζεται για το 2018 μέσα Μαΐου του 2018. Δεν με αφορά, δεν ψηφίζω το πρόγραμμα ούτε την εισήγηση».

Ο κ. Παναγιώτης Μαντάς, απαντώντας, είπε ότι επιμένει ότι μιλάει συγκεκριμένα η δημοτική αρχή:

«Πρόκειται για την ψήφιση του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής που είναι το πλέγμα των δραστηριοτήτων που ο Δήμος κάνει κάθε έτος για την προβολή του τουριστικού προϊόντος».

Ξεκαθάρισα ότι πρόκειται για ένα ετήσιο, απολύτως συγκεκριμένο πρόγραμμα, που πρέπει να έχει δύο χαρακτηριστικά: Να περιγράφει πολύ συγκεκριμένα τις δράσεις και να κοστολογεί πολύ συγκεκριμένα τις δράσεις.

Ακολούθως, ο κ. Μαντάς εξήγησε τα σημεία για τα οποία ζητήθηκαν διευκρινίσεις, επισημαίνοντας ότι θα γίνει ενδελεχής έρευνα για την αξιολόγηση εκ μέρους των τουριστών του τουριστικού προϊόντος, με καταγραφή της τουριστικής εμπειρίας κατά την αναχώρηση των επισκεπτών από τον τόπο μας.

Το πρόγραμμα είναι απολύτως συγκεκριμένο και δεν έχει γενικότητες. Οι δαπάνες που κάνουμε ετησίως, θα ενσωματωθούν σε μια ενιαία αντιμετώπιση της τουριστικής μας προβολής.

Ο κ. δήμαρχος, μάλιστα, αναφέρθηκε σε μια μηχανή αναζήτησης που θα δημιουργηθεί για όλα τα ξενοδοχεία και τις τουριστικές επιχειρήσεις της Βόρειας Κυνουρίας, καθώς και σε μια λειτουργία που θα επιτρέψει να φαίνονται σε υψηλότερες θέσεις στην Google οι υπηρεσίες της Βόρειας Κυνουρίας, αντί 4.000 ευρώ.

Η μείζων αντιπολίτευση, διά στόματος Γ. Καμπύλη, επέμενε και ζήτησε διευκρινίσεις για το Discover Kynouria, και συγκεκριμένα για το αν θα πληρωθεί ένα ποσό για συγκεκριμένες υπηρεσίες από τον Μάιο έως τον Δεκέμβριο του 2018. Η παράταξη Καμπύλη δεν ψήφισε όλο το πρόγραμμα προβολής του Δήμου στο σύνολό του, αλλά μόνο κάποια μέρη του.

Σχόλια επισκεπτών

Για την οποιαδήποτε δαπάνη προβολής της περιοχής θα πρέπει να έχετε κάνει πρώτα τα εξής:
Να αναγνωρίσετε ποιο είναι το τουριστικό προϊόν της περιοχής το οποίο θέλετε να προβάλετε ώστε να απευθυνθείτε στο κατάλληλο κοινό. Καταγραφή του και κατηγοριοποίησή του.
Μετά θα πρέπει να ελέγξετε εάν πληροί τα κριτήρια η περιοχή για αυτού του είδους τους τουρίστες. Για παράδειγμα, ΔΕΝ μπορείτε να απευθύνεστε σε ιαματικό τουρισμό όταν δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι χώροι στη περιοχή, διότι δεν θα έρθει κανείς!
Εάν υπάρχουν δυνατότητες ανάπτυξης του θρησκευτικού τουρισμού, αθλητικού τουρισμού, οικογενειακού τουρισμού κτλ, τότε θα πρέπει να ανακαλύψετε αυτά που μπορεί να κάνει το κάθε μείγμα ανθρώπων ανά κατηγορία θεματικού τουρισμού και να το προβάλετε.
Επίσης για να αυξήσετε την πληρότητα των καταλυμάτων καθώς και την διεύρυνση της σεζόν, να διαμοιράσετε ανά θεματικό τουρισμό την προβολή σε χειμώνα και καλοκαίρι. Δηλαδή, ο θρησκευτικός τουρισμός μπορεί να προβάλλεται και τον χειμώνα σε διαφορετικά κανάλια προβολής για μεγαλύτερη επισκεψιμότητα εκείνη την περίοδο.
Υπάρχουν πολλά δρώμενα που γίνονται στον Δήμο, θα πρέπει όμως να προβάλλονται στα ΣΩΣΤΑ κανάλια προβολής, κυρίως διεθνή διότι αυτά επισκέπτεται ο τουρίστας, αυτός που αποφασίζει για το που θα πάει και τι θα δαπανήσει.
Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε νέες εμπειρίες για τους τουρίστες. Δείτε τι προσφέρει ο τόπος και δημιουργήστε ετήσιες εκδηλώσεις όπως για παράδειγμα KITESURF για νέους ανθρώπους.
Διαβάστε μελέτες σχετικά με την ταξιδιωτική δαπάνη και ποιοι είναι αυτοί που δαπανούν τα περισσότερα και μετά καταλήξτε τι πρέπει να κάνετε για την τουριστική προβολή της περιοχής.
Σε μία πρόσφατη μελέτη ο ΙΝΣΕΤΕ διαπίστωσε ότι οι τουρίστες 3ης ηλικίας (65+) στην Ελλάδα δαπάνησαν 2 δισεκ. Ευρώ το 2016.
Μία από τις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης τουριστικού προϊόντος – και προβολής περιοχών και επιχειρήσεων, η Trip Advisor, δημιουργεί το 10,3% των παγκόσμιων ταξιδιωτικών δαπανών.
Δείτε που και για ποιο λόγο θα πρέπει να διαθέσετε ένα – όχι ευκαταφρόνητο ποσό – στη προβολή της περιοχής.

Προσθήκη νέου σχολίου

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.
katafigio