Εργασίες καθαρισμού στο Παράλιο Άστρος (pics,vid)

Wed, 16/10/2019 - 19:34

Συνεχίζονται οι καθαρισμοί στις πλατείες της περιοχής μας.

Σειρά σήμερα είχε το Παράλιο Άστρος με τα συνεργεία του Δήμου να καθαρίζουν από νωρίς.

 

Video

Comments

Submitted by Xxx on Thu, 17/10/2019 - 18:03 Permalink

Πίνεις καφε στο σαλόνι σου κ σου έπεσε στο χαλί?? Φώναξε τον δήμο..... Κάθισες για μεσημεριανό κ σου επεσαν ψίχουλα στο πλακακι?? Φώναξε τον δήμο..... Σου κοτσουλισαν τα πουλια το αμάξι???? Φώναξε το δημο.... Δημος Βόρειας Κυνουρίας. Απο αυτα ξέρουμε για τα υπόλοιπα σε 4 χρονια ο Μαντας....

Submitted by Anonymous on Thu, 17/10/2019 - 20:37 Permalink

θελεις οραμα ?? ο τεως . θελεις σχεδια?? ο τεως . θελεις μεγαλα λογια ??? ο τεως . θελεις φουμαρα ??? ο τεως . θελεις ιντριγκα ??? ο τεως . Ας ζησουμε 4 χρονια καθαρα , αξιοπρεπή υγιεινά και μετα ας ερθει ο τεως να μας πει το παραμυθι του παλι .Αλλα ........τωρα ξυπνησαμε

Submitted by στοπ on Thu, 17/10/2019 - 20:42 Permalink

Καλά είναι όλα αυτά αλλά χρειάζεται προσοχή και σε άλλα θέματα ,κατά τη γνώμη μου πιο σοβαρά.
Ακούγετε ότι υπάρχει κίνδυνος να χαθούν έργα λόγω έλλειψης μηχανικών στο Δήμο.
Προσοχή ,αυτό θα είναι όλεθρος για τη Δημοτική Αρχή.

Submitted by Anonymous on Thu, 17/10/2019 - 22:37 Permalink

Δεν καταλαβαίνω γιατί σε μια ανάρτηση για την καθαριότητα αρχίζουν τα ειρωνικά σχόλια,οι συγκρίσεις με τον τέως,οι αναφορά σε άλλα έργα κτλ..Όλα δηλαδή για την πολιτική σκοπιμότητα;; Παρουσίαζουν μια κίνηση για καθαρότερο περιβάλλον...Μας αφορά όλους..Πέρα απο νυν και τέως πέρα από οτιδήποτε άλλο..Αν δεν θέλουμε να πούμε μπράβο στις κεφαλές και στους δημάρχους ας πούμε σε αυτούς που δουλεύουν για αυτό,τους απλούς εργάτες..Εάν δεν καθάριζαν θα κατηγορήσουμε για βρωμιά..Επιτέλους ας κρίνουμε τα έργα να λέμε τα υπέρ και τα κατά πέρα από εκλογικές μικρότητες...Ο τόπος είναι όλων μας και όλους μας αφορά!

Submitted by ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ on Fri, 18/10/2019 - 08:55 Permalink

Έρχομαι τακτικά για τουρισμό στο Δήμο της Βόρειας Κυνουρίας παρατήρησα ότι η καθαριότητα που κάνει η Δημοτική αρχή είναι πολύ καλή. Μπράβο σας.Πήγαμε στο μουσείο του Αστρους και το βρήκαμε κλειστό. Γιατί!!! Πήγαμε στην Εβα Στην Λουκού. Είναι κλειστή. Γιατί !!!! Μήπως πρέπει σοβαρά κύριοι της Δημοτικής αρχής να λύσετε τα θέματα αυτά !!!!! Οι τουρίστες θέλουν να τα επισκεφτούν .

Submitted by Anonymous on Fri, 18/10/2019 - 09:06 Permalink

Τι δεν καταλάβατε οι αποπάνω; Νονέ, δεν μηδενίζει κανείς το πλύσιμο των χώρων. Εχει καταντήσει όμως γελία η προσπάθεια του δήμαρχου και του αντιδήμαρχου να προβάλλουν το πλύσιμο ενος δρόμου ως σημαντικό έργο. Βαρεθηκε ο κόσμος να βλέπει φωτογραφίες με σκούπες. Η θελεις να μας πείσεις οτι αυτες οι φωτογραφιες ειναι ρεπορταζ του astrosnews; Πρέπει να σοβαρευτείτε λίγο εκει στο δήμο αν δε θέλετε να ειναι οι ακροατες μηδενιστες.

Submitted by Παραλιωτης on Fri, 18/10/2019 - 13:58 Permalink

Καλό το πλύσιμο και η καθαριότητα αλλά υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα που πρέπει να δώσετε λύση κύριοι της δημοτικής αρχής πχ.τι θα γίνει με το parking? έρχεται τριήμερο και το Παράλιο θα γεμίσει από κόσμο.εχετε βρει λύση για αυτό το μεγάλο πρόβλημα?το parking έχει κλείσει εδώ και καιρό και δεν βλέπουμε καμιά κίνηση.θα το ανοίξετε?θα νοικιάσετε άλλα οικόπεδα?πρέπει να ενεργήσετε άμεσα.μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση που γι'αυτό το μεγάλο πρόβλημα του Παραλίου το περνάνε στο ντουκου τα social media ενώ πριν τρεις μήνες ήταν το πιο καυτό θέμα όσων αφορά το Παράλιο Άστρος.

Submitted by Μ.Κ. on Fri, 18/10/2019 - 15:41 Permalink

Είναι και σημαντικό και σπουδαίο έργο το πλύσιμο του δρόμου το οποίο δεν βλέπαμε ένα καλοκαίρι...Δεν γνωρίζουμε καν το δήμαρχο ούτε τον νυν ούτε τον τέως,έχουμε σπίτι στο παράλιο και η κατάσταση το καλοκαίρι με τη βρώμα ήταν απαράδεκτη..Τώρα βλέπουμε διάφορα..

Submitted by Δ.Κ on Fri, 18/10/2019 - 16:50 Permalink

Ρε Μ.Κ μας δουλεύεις??τι διαφορά βλέπεις εσύ που δεν την βλέπουμε εμείς??αυτό με τον νυν και με τον τέως δήμαρχο που δεν τους ξέρεις ούτε εσύ ο ίδιος που το γράφεις δεν το πιστεύεις.οσο για την βρώμα υπάρχει μια σημαντική διαφορά.το καλοκαίρι έχει 15000 κόσμο ενώ τώρα με το ζόρι 700 άτομα.

Submitted by ενας on Sat, 19/10/2019 - 10:51 Permalink

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΥΦΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ .ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ,ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ . ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ .Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΒΑΒΙΖΕΙ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ . ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ .

Submitted by Anonymous on Sat, 19/10/2019 - 12:21 Permalink

Μάθαμε ξεβράκωτοι και ντρεπόμαστε βρακωμένοι..... Πέστε ένα μπράβε ρε όταν βλέπετε να γίνεται κάτι καλό, κάποια προσπάθεια, όποιος κι αν είναι αυτός που την κάνει διαχρονικά .... Βγείτε απ΄ τη μιζέρια σας ρε κακομοίρηδες !!!

Submitted by Κίνημα εθελοντων on Sat, 19/10/2019 - 21:01 Permalink

Μέσα από την καρδιά μας θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον γεωπόνο Δημήτρη Κοδέλας του Ηλία για την προσωπική εργασία και την προσφορά λουλουδιών και του γκαζόν στην κεντρική πλατεία του Αστρους. Μπράβο Δημήτρη ας γίνει η εργασία σου και η προσφορά σου παράδειγμα σε όλους τους Δημότες.
Κίνημα εθελοντών καθαριότητας και πρασίνου του Δήμου μας

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
katafigio