Έρχεται ψηφιακή πλατφόρμα υποβολής παραπόνων στη Βόρεια Κυνουρία
Όχι μόνο στη Βόρεια Κυνουρία αλλά και σε πολλούς Δήμους της Αρκαδίας το να διατυπώσει ένας δημότης τα παράπονά του... στον δήμαρχο είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, που απαιτεί, πολλές φορές, εκτός από την τηλεφωνική επικοινωνία με τον Δήμο, και τη φυσική παρουσία του δημότη στις Υπηρεσίες σε ωράριο γραφείου, που σημαίνει σε ωράριο κατά το οποίο εργάζεται και ο ίδιος. Ως αποτέλεσμα, ο εκάστοτε Δήμος ενδεχομένως να μην λαμβάνει επαρκή ενημέρωση σε σχέση με τα προβλήματα της καθημερινότητας που ανακύπτουν κάθε φορά.
Το ζήτημα έθιξε, όπως μας είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, ο πρώην πρόεδρος ΔΣ Β. Κυνουρίας και νυν δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Κατσής κατά τη συνεδρίαση του ΔΣ την Τετάρτη 14 Μαρτίου. Ο κ. Κατσής, με αφορμή τα πολλά προβλήματα που παρουσιάζει το οδικό δίκτυο οτυ Άστρους και του Παραλίου Άστρους, πρότεινε στη δημοτική αρχή την κατασκευή πλατφόρμας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας όπου οι πολίτες θα μπορούν εύκολα και άμεσα από το σπίτι τους να υποβάλλουν τα αιτήματά τους, αλλά και να παρακολουθούν την πορεία τους καθώς και την εκπλήρωσή τους.
Ο δήμαρχος Παναγιώτης Μαντάς, όπως μας είπε ο κ. Κατσής, απάντησε ότι το κόστος της πλατφόρμας σαφώς δεν είναι μεγάλο και ότι θα βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων η άμεση υποβολή των αιτημάτων των δημοτών στον Δήμο. Εξάλλου, στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, δεν μπορεί να απαιτείται η φυσική παρουσία του πολίτη, προκειμένου να γνωστοποιήσει ένα πρόβλημα στον Δήμο.
Πάντως, όπως επεσήμανε ο κ. Μαντάς, η ταχύτητα με την οποία επιλύονται τα προβλήματα του Δήμου δεν έχει τόσο να κάνει με την πληροφόρηση όσο με εσωτερικά ζητήματα του Δήμου, αλλά και με ζητήματα προμηθειών.
Προσθήκη νέου σχολίου